woensdag 18 augustus 2010

Tas Trouble

Oke, geloof me wat mij vandaag gebeurd is, is echt zo'n eerste blog-post actie!
Ik ging met Priscilla naar de stad, had om 2 uur afgesproken.
Ben rond 1 uur onder de douche gesprongen, lekker op me gemakkie opgemaakt, aangekleed, beetje msnen etc. Iets voor 2 uur pak ik m'n (Burberry) tas, doe mijn portemenee er in, rits dicht. Verder niks aan de hand.
Kom ik beneden aan, zie ik een briefje van mams+20 euro: of ik de foto's wil op halen bij de combi?! Natuurlijk wil ik dat wel even doen, dus de tas gaat weer open, ik wil de rits open doen van het vakje waar mijn portemonnee zit en...... DE RITS IS STUK! het dingetje waar je je rits mee open doet is eraf, en m'n portemonnee zit er dus nog steeds in! Op die manier kan je dus gewoon echt niks kopen!
Gelukkig had ik die 20 euro voor de foto's en daar dus het wisselgeld van zodat ik toch nog wat kleine dingetjes kon halen, thank god!
 


Wat heb ik gekocht?!
-wattenstaafjes, super handig om de laatste restjes oog make-up weg te halen! €0,45
-oortelefoontjes, 2 paar inclusieef splitter voor €1,99 bij Big Bazar
-Deo, €1,80 bij Shop
-vietnamese loempia €1,-



XoXo&Much Love


Carlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten